Laatste oproep voor Digital Ad Trust Label

Laatste oproep voor uitgevers en bedrijven die in het eerste kwartaal 2020 het DAT-kwaliteitslabel willen verkrijgen voor hun site. Zij kunnen hun aanvraag voor audit indienen tegen 6 maart op www.digitaladtrust.be.
Het Digital Ad Trust Label is een kwaliteitsgarantie voor online mediacampagnes op het vlak van advertentiefraude, leesduur van campagnes, kwaliteitsvolle omgeving, consument-vriendelijkheid en toepassing van de privacy-regels. Dit label is vorig jaar gelanceerd en een initiatief van de federaties UBA (adverteerders) en We Media (uitgevers). Na deze golf volgen er nog drie: in mei, september en november.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]