
Behalve het antwoord op de vraag wat er na dit leven komt, zijn er nog dingen die we niet écht weten. Zoals: "Wie komt er naar mijn begrafenis?" en "Wat zullen mijn laatste woorden zijn?"... Het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière (AWSR) weet één ding zeker: we willen absoluut niet dat we aan het sms-en zijn net voor we sterven.
De campagne #mourirpourunSMS (bedacht door 20Something) wijdt precies op de gevaren van het sms-en tijdens het besturen van een auto: het aantal doden ten gevolge van die meer dan kwalijke, ja idiote gewoonte steeg namelijk de afgelopen jaren.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]