#laatstewoorden #Rosebud #AWSR

awsr

Crea / News

AWSR Autoroute

Behalve het antwoord op de vraag wat er na dit leven komt, zijn er nog dingen die we niet écht weten. Zoals: "Wie komt er naar mijn begrafenis?" en "Wat zullen mijn laatste woorden zijn?"... Het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière (AWSR) weet één ding zeker: we willen absoluut niet dat we aan het sms-en zijn net voor we sterven.

De campagne #mourirpourunSMS (bedacht door 20Something) wijdt precies op de gevaren van het sms-en tijdens het besturen van een auto: het aantal doden ten gevolge van die meer dan kwalijke, ja idiote gewoonte steeg namelijk de afgelopen jaren.

Credits
Client: AWSR (Agence Wallonne pour la Sécurité Routière)
Titre: Quels seraient vos derniers mots?
Agence: 20Something
Account Manager: Aurélie Bouchez
Strategic Planner: David Burny
Creative Directors: Benoît Vancauwenberghe, Quentin Watelet
Creative Team: Jérôme Lefebvre, Elise Leonard, Alexandre Grevesse, Louis Roba, Jordan Rubens
Production company: Lovo Films
Director: Laurens Jans
Director of Photography: Herman van den Bosch
Executive Producer: François Mercier
Production Manager: Juliette Stinglhamber