#laatstewoorden #Rosebud #AWSR


Behalve het antwoord op de vraag wat er na dit leven komt, zijn er nog dingen die we niet écht weten. Zoals: "Wie komt er naar mijn begrafenis?" en "Wat zullen mijn laatste woorden zijn?"... Het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière (AWSR) weet één ding zeker: we willen absoluut niet dat we aan het sms-en zijn net voor we sterven.
De campagne #mourirpourunSMS (bedacht door 20Something) wijdt precies op de gevaren van het sms-en tijdens het besturen van een auto: het aantal doden ten gevolge van die meer dan kwalijke, ja idiote gewoonte steeg namelijk de afgelopen jaren.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]