Behalve het antwoord op de vraag wat er na dit leven komt, zijn er nog dingen die we niet écht weten. Zoals: "Wie komt er naar mijn begrafenis?" en "Wat zullen mijn laatste woorden zijn?"... Het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière (AWSR) weet één ding zeker: we willen absoluut niet dat we aan het sms-en zijn net voor we sterven.
De campagne #mourirpourunSMS (bedacht door 20Something) wijdt precies op de gevaren van het sms-en tijdens het besturen van een auto: het aantal doden ten gevolge van die meer dan kwalijke, ja idiote gewoonte steeg namelijk de afgelopen jaren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]