Lab9, premium Apple reseller in België, groeit van 11 naar 26 winkels na een overname. Om deze groei op vlak van communicatie te ondersteunen, gaat Lab9 hun samenwerking met Focus Advertising aanzienlijk uitbreiden. De missie? Lab9 nationaal op de kaart zetten naar B2C en B2B doelgroepen.
Focus Advertising start deze brede samenwerkingsovereenkomst met Lab9 - en het nieuwe schooljaar - met een ‘Back to school’-campagne. Het bureau werkte daarvoor een radiospot uit en in OOH wordt de actie verspreid via Abribus en 20m2.
Deze eerste campagne is het begin van wat een mooie samenwerking moet worden. Creatief directeur Karel Vanoveberghe kijkt alvast uit naar dit partnership: “Lab9 is een serviceminded en menselijk bedrijf, vol échte Apple lovers. Daarin vinden we elkaar. We zijn dan ook heel tevreden dat ze ons hun communicatiebudget hebben toevertrouwd – en wij ervoor mogen zorgen dat iedereen binnenkort weet dat ze voor ‘All things Apple’ bij Lab9 moeten zijn.”
Credits
Antony Slabinck: growth manager
Gaëlle Codron: account manager
Mathias Deswarte: strateeg
Frédéric De Ly: mediastrateeg
Karel Vanoverberghe: creative director
Veerle Vandenbroucke: creatieve copy & concept
Jantien Vanderbeke: digital projectlead
Jana Bruggeman en An De Puysseleyr: designers
Cas Lambrechts: digital advisor
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]