Op 27 september 2018 viel Lapino Albino opnieuw in de prijzen op het Cannes Corporate media & TV Awards, het grootste internationaal filmfestival voor bedrijfsfilms dat ieder jaar de beste producties bestemd voor bedrijfscommunicatie aantrekt. "En geloof ons: het niveau ligt ieder jaar hoger," zegt Niels Aernouts, mede-oprichter van Lapino Albino. "Dit jaar kozen we ervoor om de film die we produceerden voor de famliebrouwerij Lindemans in te schrijven. De bekende fruitbieren die gebrouwen worden met een recept dat dateert uit de middeleeuwen, waren uiteraard een schitterend onderwerp. Een Belgische productiehuis dat een film maakt voor een Belgisch bier. Het is ook wel een beetje een cliché."
Begin augustus kreeg Lapino Albino het nieuws dat hun film genomineerd werd voor een prijs in de categorie ‘visitor films’ maar zonder te weten wie de concurrenten waren of welke prijs ze zouden winnen, reisde het team van Lapino Albino alvast af naar Cannes om daar de beroemde rode loper te bewandelen. Met suces, dus! De winnende film vindt u hieronder.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]