Lapino Albino heeft prijs

Awards / Media / News

redcarpet-lapinoalbino-1-1024x768Op 27 september 2018 viel Lapino Albino opnieuw in de prijzen op het Cannes Corporate media & TV Awards, het grootste internationaal filmfestival voor bedrijfsfilms dat ieder jaar de beste producties bestemd voor bedrijfscommunicatie aantrekt. "En geloof ons: het niveau ligt ieder jaar hoger," zegt Niels Aernouts, mede-oprichter van Lapino Albino. "Dit jaar kozen we ervoor om de film die we produceerden voor de famliebrouwerij Lindemans in te schrijven. De bekende fruitbieren die gebrouwen worden met een recept dat dateert uit de middeleeuwen, waren uiteraard een schitterend onderwerp. Een Belgische productiehuis dat een film maakt voor een Belgisch bier. Het is ook wel een beetje een cliché."
Begin augustus kreeg Lapino Albino het nieuws dat hun film genomineerd werd voor een prijs in de categorie ‘visitor films’ maar zonder te weten wie de concurrenten waren of welke prijs ze zouden winnen, reisde het team van Lapino Albino alvast af naar Cannes om daar de beroemde rode loper te bewandelen. Met suces, dus! De winnende film vindt u hieronder.