Met een grootse holograminstallatie op de Kunstberg zette Thalys afgelopen weekend de Brusselaars in de kijker – zij waren tot en met 17 maart de monumenten in hun eigen stad.
De “Holobooth” van Thalys, een opvallende holograminstallatie op de Kunstberg, werd donderdag 15 maart ingehuldigd. Het grote publiek kon de tijdelijke installatie op vrijdag 16 en zaterdag 17 maart ontdekken. Want hoe kan een stad beter in de verf worden gezet dan via haar inwoners? Dat was de achterliggende redenering van Thalys om Brussel, Europese hoofdstad en hart van haar netwerk, uit te lichten, met de hulp van reclamebureau Rosapark en in samenwerking met visit.brussels en BOZAR. Voor de openingsavond werd een beroep gedaan op Red Rocket, voor de communicatie op Whyte.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]