Larger than life met Thalys Holobooth

Communication / Marketing / News

Thalys2Met een grootse holograminstallatie op de Kunstberg zette Thalys afgelopen weekend de Brusselaars in de kijker – zij waren tot en met 17 maart de monumenten in hun eigen stad.

De “Holobooth” van Thalys, een opvallende holograminstallatie op de Kunstberg, werd donderdag 15 maart ingehuldigd. Het grote publiek kon de tijdelijke installatie op vrijdag 16 en zaterdag 17 maart ontdekken. Want hoe kan een stad beter in de verf worden gezet dan via haar inwoners? Dat was de achterliggende redenering van Thalys om Brussel, Europese hoofdstad en hart van haar netwerk, uit te lichten, met de hulp van reclamebureau Rosapark en in samenwerking met visit.brussels en BOZAR. Voor de openingsavond werd een beroep gedaan op Red Rocket, voor de communicatie op Whyte.
Thalys1

Dit verrassend evenement is het startschot van een communicatiecampagne die in april zal plaatsvinden in Frankrijk, Nederland en Duitsland met een specifieke campagnefilm. “Brussel heeft een internationaal en dynamisch karakter, maar zou Brussel niet zijn zonder haar mensen. Voor deze nieuwe communicatiecampagne werken we samen met visit.brussels en BOZAR om Brussel en, niet te vergeten, haar inwoners te eren. Thalys streeft zo een van haar doelstellingen na: landen en mensen dichter bij elkaar brengen,” zegt Bruno Dierickx, commercieel directeur.Thalys4