De onvergetelijke WK-finale is in zicht. Dat wil zeggen: voetballiefhebbers gaan alvast uit van een fantastische wedstrijd. Maar wat we zeker niet zullen vergeten is hoe de FIFA de LGBTQIA+-familie in Qatar het zwijgen oplegde. Na de 'One Love'-controverse en het verbod op de armband konden Mortierbrigade en Tennis Vlaanderen niet zwijgen en besloten ze hun eigen boodschap te verspreiden. De term 'liefde' is al zeer aanwezig in het tennis: elke wedstrijd begint met 15 - love. Het woord liefde staat voor een score van nul, en wordt al sinds eind 1800 als zodanig in het tennis gebruikt. Dus waarom geen liefde mogelijk maken op elk veld? Bekijk de video hieronder.
Credits
Client: Tennis Vlaanderen
Client contacts: Gijs Kooken, Vanessa De Ruyver, Leslie Van Ingelgem
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet, Chenling Zhang
Editor: Jelle Stroo
Strategy: Chenling Zhang
Account Director: Margaux Mariens
Account Executive: Quentin Donckerwolcke
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]