Lattoflex en Focus Advertising kiezen voor de juiste slaapoplossing

Crea / News

lattoflex

Lattoflex start het jaar met een mooie belofte: 'Slaap dubbel voordelig!' Focus Advertising creëerde een encart met oplossingen voor al wie rugklachten wil vermijden. Deze actie bouwt verder op de campagne 'luister naar uw rug'. De encart werd massaal verspreid met een oplage van meer van 1 miljoen.

Lattoflex is een merk van Recticel Bedding en al jaren een gereputeerde naam op vlak van slaapcomfort. Het bedrijf doet zijn reputatie alle eer aan door continu te blijven innoveren in beter slaapcomfort. Naast de brand activation zit er ook een bewustmakingsluik aan de campagne. Slapen op ongeschikte of verouderde matrassen kan rugklachten veroorzaken. Lattoflex gaat daarom samen met de consument op zoek naar de juiste slaapoplossing. Om de consument daarover te informeren, lanceerde Focus Advertising de campagne op alle fronten, met naast het campagnebeeld ook POS-materiaal, affiches, dealeradvertenties en bannering op de website.