Een bachelor Communicatiemanagement met afstudeertraject Reclame aan de Thomas More Hogeschool te Mechelen. En wat nu? Wil ik nog een masterdiploma halen? Wil ik gaan werken? Wil ik mischien eerst nog gaan reizen? Zeer normaal dat ik op mijn 20 jaar nog niet goed wist wat ik allemaal wou doen. Maar dat was tot ik BAS leerde kennen.
Nee hoor, geen lovestory over een jongen genaamd BAS, maar eerder een lovestory over BAS, de Belgian Advertising School. Een postgraduaat dat ik in slechts één intens jaar helemaal doorlopen heb. Een jaar waarbij ik de wondere wereld van de reclame heb kunnen ontdekken met behulp van drie topcoaches (shout-out naar Flup Coppens, Koen Thewissen en Jorn Craeghs) en met de hulp van 24 andere Bassers, nieuwe reclamevrienden voor het leven.
Bij Thomas More kreeg ik de unieke kans om stage te lopen bij Raygun. Een betere plaats voor mijn eerste stage kon ik trouwens niet wensen. Tijdens BAS heb ik dan weer de kans gekregen om mij vijf maanden te bewijzen als producer bij Mortierbrigade. Toen kwam ook mijn grote liefde voor onze hoofdstad, BXL ma belle.
Na BAS voelde ik me er helemaal klaar voor en ging ik op jacht naar een job via The Hunt.
Dankzij The Hunt heb ik de perfecte prooi gevangen: DDB Brussels. Een grote, warme en heel lieve famillie waar ik me meteen welkom voelde. Ik werk er nu enkele maanden als account executive met als belangrijkste klant Volkswagen Commercial Vehicles. Weer een nieuwe uitdaging die ik met veel enthousiasme aanga!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]