Éditions de l’Avenir heeft zijn management herschikt. Yves Berlize wordt managing director van Éditions de l’Avenir, Avenir Advertising en L'Avenir Hebdo (met daarbij onder meer Moustique). Yves Berlize werkte meer dan 20 jaar voor Sanoma, het laatst als CEO en afgevaardigd bestuurder. Hij voegt zich bij L'Avenir in september 2018 en wordt ook gedelegeerd bestuurder van Avenir Advertising.
Ook op het niveau van de redacties verschuift er wat. De redactiechef van L'Avenir, Thierry Dupièreux, stopt met die werkzaamheden. In zijn plaats wordt Philippe Lawson (zie foto hieronder) redactiechef, vanaf 1 juli 2018.
Philippe Dautrebande, directeur Digitale Transformatie en Luc Eeckhout, directeur Marketing & Sales Support (zie foto hieronder) verlaten het bedrijf. Luc Eeckhout was sinds 2017 bij L'Avenir.
Philippe Dautrebande (foto hieronder) werkte al 12 jaar voor L'Avenir en werkte zoals gemeld aan de digitale transformatie van het mediabedrijf.
Benoît Rosier wordt commercieel directeur en wordt verantwoordelijk voor de regie, naast zijn verantwoordelijkheid voor de lezersmarkt. Benoît Thonnard, verantwoordelijk voor IT & Gebouwen, krijgt de verantwoordelijkheid voor de digitale transformatie erbij.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]