LDV United maakte een nieuwe campagne voor Gazet van Antwerpen waarmee ze samen op zoek gaan naar het grootse clubhart van de regiosport.
Met de campagne ‘Het Grootste Clubhart’ bewijst Gazet van Antwerpen dat het alle sportclubs, groot of klein, een warm hart toedraagt. En zet het de kantinevrouw, de materiaalman en alle andere mensen die een sportclub doen draaien in de bloemetjes. De campagne omvat een televisiespot, radio en een printluik. De televisiespot toont verschillende mensen die zich hard inzetten voor hun sportclub, ieder op zijn manier. Ook in de radio en print worden deze kleurrijke figuren, zonder wie een sportclub niet kan overleven, op een piëdestal gezet.
Door een clubhart in de bloemetjes te zetten, maakt men kans om €5000 te winnen voor een sportclub. Geld dat ongetwijfeld goed van pas zal komen, want een sportclub doen draaien is een sport op zich. Nomineren en stemmen kan op gva.be/clubhart.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]