LDV en Gazet van Antwerpen zoeken clubhart

LDV United maakte een nieuwe campagne voor Gazet van Antwerpen waarmee ze samen op zoek gaan naar het grootse clubhart van de regiosport.
Met de campagne ‘Het Grootste Clubhart’ bewijst Gazet van Antwerpen dat het alle sportclubs, groot of klein, een warm hart toedraagt. En zet het de kantinevrouw, de materiaalman en alle andere mensen die een sportclub doen draaien in de bloemetjes. De campagne omvat een televisiespot, radio en een printluik. De televisiespot toont verschillende mensen die zich hard inzetten voor hun sportclub, ieder op zijn manier. Ook in de radio en print worden deze kleurrijke figuren, zonder wie een sportclub niet kan overleven, op een piëdestal gezet.
Door een clubhart in de bloemetjes te zetten, maakt men kans om €5000 te winnen voor een sportclub. Geld dat ongetwijfeld goed van pas zal komen, want een sportclub doen draaien is een sport op zich. Nomineren en stemmen kan op gva.be/clubhart.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]