Bij LDV United hebben ze afgelopen jaar niet stilgezeten, zoveel is duidelijk. Na een stevig pitchseizoen halen zij daarom naast nieuwe klanten ook 12 nieuwe talenten in huis. En ze zijn verdeeld over zowel strategie, creatie, accounts en finance. Overal is er versterking in de rangen, zo blijkt. Op de accoiuntafdeling moet er flink geschoven worden om straks, als we allemaal terug naar kantoor mogen, plek te maken voor iedereen. LDV mag maar liefst acht nieuwe accounts verwelkomen op de vloer. We beginnen met Tom Thijs, account director, afkomstig van Wunderman Thompson en ook BAS board member.
Next up is Florence Vercammen, accountmanager, afkomstig van DDB en voorheen Dallas.
Carole Steger heeft ervaring opgedaan bij Wunderman Thompson, Nine O’clock Somewhere en The Parking Lot. Zij stort zich als accountmanager op LDV’s fijne klanten.
Hanne Stoppie komt van bij the Oval Office en gaat bij LDV aan de slag als accountmanager.
Lotte van Heddegem is gestart als account executive. Zij is afkomstig van Bowling en daarvoor Make Lemonade.
Jorien Luyckx, account executive, deed stage bij De Vloer en heeft daarna ervaring opgedaan bij DPG Media en Engaged Agency.
Jordi Van Geert zal als account executive aan de slag gaan bij LDV. Hij deed al stage bij hen en behaalde daarna zijn master. Nu is hij helemaal klaar om te knallen bij LDV United.
Elise Meulenijzer vertrok als account executive bij Happiness en gaat nu bij LDV United aan de slag.
Ook op het gebied van finance is er nieuw volk. Tanja van Hal is bij LDV United om ook op het gebied van finance alles gestroomlijnd te houden.
En de strategie? Daar zal vanaf half maart Thomas Eyskens de rangen versterken als strategic planner. Hij brengt verschillende jaren strategie-ervaring mee naar LDV én een stevige brok extra bagage rond digitale strategie en performance marketing. Hij komt van Springbok Agency, waar hij 2,5 jaar werkte als strategic planner.
Last but not least, ook bij de creatieven komt er versterking. En wel in de vorm van een vrouwelijk team. Hét tweede vrouwelijke team al bij LDV. Steffy Bertels en Lynn Laenen, zullen als duo aan de slag gaan, Steffy als art director en Lynn als copywriter. Zij werkten eerder al 3 jaar als team bij Friendship. Zij wonnen al twee keer een Young Dog pitch.
Een stevige versterking, dus. Managing director Petra De Roos: “Het is misschien bijzonder in deze tijden, maar we hebben er voluit voor gekozen om stevig te investeren in het team van LDV United. En we zijn zeer content dat we zo’n reeks pareltjes van talent hebben kunnen aantrekken.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]