LDV kiest de juiste momentjes voor Kazen Van Bij Ons

Lekker eten maakt ons blij. Het zit verweven in ons dna en in onze dagelijkse gewoontes. VLAM wijst op die onlosmakelijkheid van genieten en eten in een televisiespot die de Belg toont zoals hij is: een levensgenieter. Een mooi portret van onze volksaard dat toont hoe ons geluk in kleine dingen zit, die groot aanvoelen. Of hoe LDV het zegt: Kleine momenten worden groots met Kazen Van Bij Ons.
“LDV begrijpt goed welke richting we uitwillen met deze campagne en is er dan ook in geslaagd om die in sterke, mooie en warme beelden te vatten. Onze diepgaande briefing heeft heel duidelijk gemaakt welke de doelstellingen voor de komende jaren zijn,” zegt Frederik Vandermersch, promotiemanager Zuivel bij VLAM. “Lovo had met Dr Bowman het juiste regisseursduo aangesproken om dit verhaal in de gewenste beeldtaal om te zetten.”
Credits
Client: VLAM Kazen van bij ons
Client Contact: Frederik Vandermersch, Ann De Mulder
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle
CD: Dries De bruyn
Creation: Raf De Smet, Bram Van Looveren
Strategy: Dimitri Mundorff, Lorien Verachtert
Account Team: Marieken Maes, Elise Crispeels, Sara Coppens
Design: Jeffrey Uten, Niki Desiron
Production Company: Lovo
Director: Dr Bowman
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]