LDV United realiseerde een eerste campagne voor Bednet, een organisatie die synchroon internetonderwijs aanbiedt voor langdurig en chronisch zieke kinderen. De campagne bestaat uit drie radiospots (zie hieronder) die het belang van Bednet benadrukken. Zieke kinderen die niet naar school kunnen, missen niet alleen de les. Ze missen vooral het sociale contact met hun klasgenootjes. De spots focussen dan ook op kleine maar leuke avonturen die je beleeft op school. Een frats uithalen met de nieuwe stagiair, kattenkwaad uithalen in de klas of een stiekeme crush op die knappe leerkracht Aardrijkskunde. Dankzij Bednet zijn zieke kinderen dus mee de les, maar ook met al de rest.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]