LDV United realiseerde een eerste campagne voor Bednet, een organisatie die synchroon internetonderwijs aanbiedt voor langdurig en chronisch zieke kinderen. De campagne bestaat uit drie radiospots (zie hieronder) die het belang van Bednet benadrukken. Zieke kinderen die niet naar school kunnen, missen niet alleen de les. Ze missen vooral het sociale contact met hun klasgenootjes. De spots focussen dan ook op kleine maar leuke avonturen die je beleeft op school. Een frats uithalen met de nieuwe stagiair, kattenkwaad uithalen in de klas of een stiekeme crush op die knappe leerkracht Aardrijkskunde. Dankzij Bednet zijn zieke kinderen dus mee de les, maar ook met al de rest.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]