LDV United, Devos & Lemmens tonen wie de grootste heeft

Het zonnetje begint er meer en meer door te komen. Je kan het barbecueseizoen stilaan ruiken. Devos & Lemmens acht de tijd dan ook rijp om de aftrap te geven. Daarom creëerde LDV United een nieuwe televisiespot die duidelijk maakt wie of wat de uw BBQ-bord op smaak brengt. Want hoe groot je saté ook is, zonder de sauzen van Devos & Lemmens is het vooral een grote gemiste kans.
De televisiespot kadert binnen de 'Dat is 'm'-koepel en zo pakken Devos & Lemmens en LDV United ook nog uit met 14 gloednieuwe radiospots - 7 in het Nederlands, 7 in het Frans - die verschillende momenten claimen. Ook het radiojaar wordt dus gemarineerd in de bekende Kempische tongval van Devos & Lemmens. Laat het u smaken...
Credits
Client : Devos & Lemmens
Contact : Katrijn Sysman, Lies Eeckman
Agency : LDV United
Account : Jilze Gerritsen
CD : Kristof Snels
Art Director : Dries De bruyn
Copywriter : Dennis Vandewalle, Ine Verhaert, Ruben Van Maldehem
Film Production : DED’S IT
Director : Guy Goossens
Radio Production Company : Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]