Het zonnetje begint er meer en meer door te komen. Je kan het barbecueseizoen stilaan ruiken. Devos & Lemmens acht de tijd dan ook rijp om de aftrap te geven. Daarom creëerde LDV United een nieuwe televisiespot die duidelijk maakt wie of wat de uw BBQ-bord op smaak brengt. Want hoe groot je saté ook is, zonder de sauzen van Devos & Lemmens is het vooral een grote gemiste kans.
De televisiespot kadert binnen de 'Dat is 'm'-koepel en zo pakken Devos & Lemmens en LDV United ook nog uit met 14 gloednieuwe radiospots - 7 in het Nederlands, 7 in het Frans - die verschillende momenten claimen. Ook het radiojaar wordt dus gemarineerd in de bekende Kempische tongval van Devos & Lemmens. Laat het u smaken...
Credits
Client : Devos & Lemmens
Contact : Katrijn Sysman, Lies Eeckman
Agency : LDV United
Account : Jilze Gerritsen
CD : Kristof Snels
Art Director : Dries De bruyn
Copywriter : Dennis Vandewalle, Ine Verhaert, Ruben Van Maldehem
Film Production : DED’S IT
Director : Guy Goossens
Radio Production Company : Raygun
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]