LDV United en Het Nieuwsblad op zoek naar wereldnieuws


Het Nieuwsblad licht een jaar lang 308 gemeentes door. Met de simpele vraag ‘Wat is er goed en wat kan er beter in jouw gemeente’ kondigt LDV United het eerste dossier, Het Gemeenterapport, aan. De campagne omvat televisie, radio en print. Telkens zien of horen we kleine nieuwsfeitjes binnen een gemeente. Want ook dat is wereldnieuws. Voor de inwoners van die gemeente én voor Het Nieuwsblad. In de televisiespots zien we vooral wat er minder goed loopt. Met hinderlijke en soms pijnlijke gevolgen.
Met de campagne kondigt LDV United niet alleen Het Gemeenterapport aan maar zet het ook de regiopropositie van Het Nieuwsblad nog eens stevig in de verf.
Credits
Agency: LDV United
Client: Het Nieuwsblad
Client contact: Julie Bruggeman, Dries Vereecke
CD: Kristof Snels
Art Director: Han Verschaeren
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Account: Eva De Gendt, Innie Tran
Film Production: Geronimo
Director: Benoit De Clerck
Radio Production: Cobra Radiobrewery
Design: Jeffrey Uten
Illustration: Kristof Luyckx

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


