LDV United en Kazen van bij Ons maken een kaasplank om te sharen

Speciaal voor de vrienden van de betere kazen ontwierpen LDV United en Kazen van bij Ons de ‘Sharing Kaasplank’. De kaasplank die gemaakt is om te delen met je vrienden én op social. De kaasplank is namelijk gemaakt in de 9:16 verhouding, zodat ze perfect in het kader van een Story, Snapchat, Reel of TikTok past.
De kaasplanken werden in samenwerking met Stadshout ontworpen en gemaakt. Bij Stadshout wordt enkel hout gebruikt van bomen die helaas gekapt moesten worden. Hiervan worden mooie producten gemaakt zodat dit hout niet verloren gaat. In de making-of video zie je dan ook Sam die de planken maakt en vervolgens zien we hoe ze perfect in het 9:16 kader passen.
De plank zal te winnen zijn via een social campagne waaraan je kan deelnemen via de kanalen van Kazen van bij Ons maar ook via een aantal influencers zoals Jelle Beeckman, aka The Messy Chef.
Credits
Client: Kazen van bij Ons
Contacts:
Agency: LDV United
Creative Direction: Dries De bruyn
Creation: Manon Penné
Creation: Vivienne Mak
Account Manager: Elien De Beule
Strategy: Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten, Sandra Wullfaert
Production: Niko Caignie, Ian Segal
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]