LDV United en Kazen van bij Ons maken een kaasplank om te sharen

Crea / News

Speciaal voor de vrienden van de betere kazen ontwierpen LDV United en Kazen van bij Ons de ‘Sharing Kaasplank’. De kaasplank die gemaakt is om te delen met je vrienden én op social. De kaasplank is namelijk gemaakt in de 9:16 verhouding, zodat ze perfect in het kader van een Story, Snapchat, Reel of TikTok past.

De kaasplanken werden in samenwerking met Stadshout ontworpen en gemaakt. Bij Stadshout wordt enkel hout gebruikt van bomen die helaas gekapt moesten worden. Hiervan worden mooie producten gemaakt zodat dit hout niet verloren gaat. In de making-of video zie je dan ook Sam die de planken maakt en vervolgens zien we hoe ze perfect in het 9:16 kader passen.

De plank zal te winnen zijn via een social campagne waaraan je kan deelnemen via de kanalen van Kazen van bij Ons maar ook via een aantal influencers zoals Jelle Beeckman, aka The Messy Chef.

Credits

Client: Kazen van bij Ons
​Contacts: 
​Agency: LDV United
​Creative Direction: Dries De bruyn
​Creation: Manon Penné
​Creation: Vivienne Mak
​Account Manager: Elien De Beule
​Strategy: Lorien Verachtert
​Design: Stijn Voeten, Sandra Wullfaert
​Production: Niko Caignie, Ian Segal