LDV United en Opel gaan voor het betere onderhoud

In de Opel Showroom kan je terecht voor een nieuwe wagen. Dat weet iedereen.
Maar ook om die Opel zo goed als nieuw te houden kan je daar terecht, dankzij Opel After Sales. Deze dienst zorgt ervoor dat je altijd zorgeloos in je Opel rijdt dankzij een sterke onderhoudsservice, (reis)verzekering of winter check ups.
Omdat lang nog niet iedereen Opel After Sales kent en omdat sommige mensen regelmatig naar een niet officiële Opel garage gaan, lanceren LDV United en Opel een reeks korte social films die aantonen dat Opel After Sales misschien toch de beste keuze is.
Credits
Client : Opel Belgium
Contacts : Peter Audenaert
Agency : LDV United
Creative Direction: Kristof Snels, Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Johan-Lou Verwimp, Julie Vanderbeck, Matthew Lootens
Account: Eva Verwimp
Regie: Boris Kuijpers
Production: De Machine
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]