We kennen ze allemaal. Die ene collega die altijd alles beter weet. Of die andere collega die niet beter weet dan elke dag hetzelfde verhaal te vertellen. LDV United maakt van deze collega’s de sterren van hun nieuwe campagne voor Opel. De campagne omvat vijf radiopots en zet de bedrijfswagens van Opel, en dan meer bepaald de Business Packs, in de kijker. Het idee: Je collega’s kan je niet kiezen, je nieuwe bedrijfswagen gelukkig wel.
Credits
Agency: LDV United
Client: Opel
Client contact: Denis Mulders, Annick Geerts, Ann Van de Velde, Roeland Vriens
CD: Kristof Snels
Art Director: Han Verschaeren
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Account: Tim Janssens, Dimitri Mundorff
Radio Production: Sonicville
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]