Het Belang van Limburg is natuurlijk een begrip voor alle Limburgers. Om te zorgen dat dit ook de komende decennia zo blijft, heeft Mediahuis aan LDV United gevraagd om de merkpositionering & communicatie van dit sterke nieuwsmerk onder handen te nemen. Er ging geen pitch aan vooraf.
De eerste campagne is zelfs al een feit met deze salesactie.
Credits
- Client: Het Belang van Limburg
- Contact: Dries Vereecke, Sigrid Vande Kerkhof, Soetkin Thoelen
- Agency: LDV United
- CD: Dennis Vandewalle & Dries De Bruyn
- Creation: Yannick Schoch & Wesley Kuystermans
- Business Director: Marko Van Dyck
- Account Manager: Carole Steger
- Account Executive: Lenke Lauwers
- Strategic Director: Floris Adriaenssens
- Design: Visuals Internationals
- DTP: Stijn Voeten
- Sound: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]