LDV United hecht belang aan Het Belang van Limburg

Crea / News

Het Belang van Limburg is natuurlijk een begrip voor alle Limburgers. Om te zorgen dat dit ook de komende decennia zo blijft, heeft Mediahuis aan LDV United gevraagd om de merkpositionering & communicatie van dit sterke nieuwsmerk onder handen te nemen. Er ging geen pitch aan vooraf.

De eerste campagne is zelfs al een feit met deze salesactie.

Credits

  • Client: Het Belang van Limburg
  • Contact: Dries Vereecke, Sigrid Vande Kerkhof, Soetkin Thoelen
  • Agency: LDV United
  • CD: Dennis Vandewalle & Dries De Bruyn
  • Creation: Yannick Schoch & Wesley Kuystermans
  • Business Director: Marko Van Dyck
  • Account Manager: Carole Steger
  • Account Executive: Lenke Lauwers
  • Strategic Director: Floris Adriaenssens
  • Design: Visuals Internationals
  • DTP: Stijn Voeten
  • Sound: Raygun