Op vrijdag 4 maart organiseerden LDV United en Bednet de eerste Nationale Pyjamadag. In meer dan 700 scholen kwamen kinderen én leerkrachten in pyjama naar de les. LDV United bedacht de actie om naamsbekendheid te creëren voor Bednet en alle langdurig zieke kinderen een hart onder de riem te steken.
Bednet is een organisatie die ervoor zorgt dat langdurig zieke kinderen via live internetonderwijs, van thuis uit, toch mee in de klas zitten. Jaarlijks helpt Bednet meer dan 300 kinderen. Zo zijn ze mee met de les én blijven ze in contact met hun klasgenootjes.
Met 765 deelnemende scholen, meer dan 2300 unieke pyjama-klasfoto’s én veel persaandacht mag de eerste editie een succes genoemd worden.
Credits
Agency: LDV United
Client: Bednet
Client contact: Sophie Reyntens, Kathy Lindekens, Els Janssens
CD: Kristof Snels
Art Director: Han Verschaeren
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Strategy: Zita Theunynck
Account: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen, Innie Tran
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]