LDV United in pyjama voor Bednet

Op vrijdag 4 maart organiseerden LDV United en Bednet de eerste Nationale Pyjamadag. In meer dan 700 scholen kwamen kinderen én leerkrachten in pyjama naar de les. LDV United bedacht de actie om naamsbekendheid te creëren voor Bednet en alle langdurig zieke kinderen een hart onder de riem te steken.
Bednet is een organisatie die ervoor zorgt dat langdurig zieke kinderen via live internetonderwijs, van thuis uit, toch mee in de klas zitten. Jaarlijks helpt Bednet meer dan 300 kinderen. Zo zijn ze mee met de les én blijven ze in contact met hun klasgenootjes.
Met 765 deelnemende scholen, meer dan 2300 unieke pyjama-klasfoto’s én veel persaandacht mag de eerste editie een succes genoemd worden.
Credits
Agency: LDV United
Client: Bednet
Client contact: Sophie Reyntens, Kathy Lindekens, Els Janssens
CD: Kristof Snels
Art Director: Han Verschaeren
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Strategy: Zita Theunynck
Account: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen, Innie Tran
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]