LDV United lanceert Oh My People

Crea / News

Huis Voor Veerkracht is al jarenlang een referentie voor welzijn op het werk. Bedrijven en werknemers kunnen rekenen op wetenschappelijk onderbouwde antwoorden op alle vragen rond stress, burn-out, werkhervatting en loopbaanbegeleiding. De unieke combinatie van data, psychologie en business zorgt ervoor dat bedrijven en professionals het beste uit zichzelf kunnen halen. Om deze dynamiek door te vertalen in een nieuwe merkidentieit consulteerde Huis voor Veerkracht LDV United, dat op de proppen kwam met een nieuwe naam en huisstijl. ​"Toen ik de mensen van Oh My People leerde kennen bleven een aantal eigenschappen hangen die voor mij absoluut een vertaling moesten krijgen in de huisstijl, en ‘eerlijkheid’ was daarvan misschien wel de voornaamste. Ik geloof dat we een karaktervolle visuele identiteit hebben neergezet waarin we die eerlijkheid nooit uit het oog verliezen," zegt Roel Craen.

Omdat mensen het hart van elk bedrijf zijn werd er voor de naam ‘Oh My People’ gekozen. Deze naam benadrukt dat mensen het hoogste goed zijn, maar ook dat bedrijven niet altijd de juiste tools hebben om hier op in te spelen. Oh My People maakt duidelijk dat je stress kan ombuigen in je voordeel, wat resulteerde in de baseline ‘making stress work’. “Stress is een kompas dat naar positiviteit en mooie dingen leidt en dat heeft LDV United perfect weten te vertalen in de nieuwe huisstijl van Oh My People," vindt alvast prof. dr. Elke Van Hoof.

 

Credits

Client: Oh My People

Contact: Prof. Dr. Elke Van Hoof, Elke Willaert, Els Dewil

Agency: LDV United

CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn

Brand Design: Roel Craen

Creatives: Dries De Wilde, Willem De Wachter

Strategy: Frieke Trompet

Account: Tim Janssens