Om Vlaanderen nog wat prominenter op de technologische wereldkaart te zetten, organiseert Flanders Technology & Innovation (FTI) ‘Tien dagen Tech’ van 15 tot 24 maart, een tiendaags festival dat plaatsvindt op verschillende locaties in Vlaanderen en volledig in het teken staat van technologie en innovatie van eigen bodem.
LDV United nam de lancering en bekendmaking van het festival voor zijn rekening. Het resultaat: een strakke geïntegreerde campagne die ‘Tien dagen Tech’ als techfestival op het niveau van een technofestival brengt. Met letterlijk een hoofdrol voor het iconische beeld uit de lanceringscampagne van FTI. Wie goed oplet, ontdekt in de hersenen meteen ook alle gaststeden. Op die manier brengen LDV United en Flanders Technology & Innovation je weer een stapje dichter naar de Doekomst. De campagne wordt breed uitgerold op radio, outdoor, print en een sterk digitaal luik.
Credits:
Client: Flanders Technology & Innovation
Contacts: Guy Geerts, Klaus Van Isacker, Dries Mahieu
Campaign Consultant: Jan Seurinck
Agency: LDV United
CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Account Team: Romy Vierhouten, Elien De Beule, Anouk Nulens
Client Service Director: Tom Thijs
Strategy: Thomas Eyskens
Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
Radio & Music Production: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]