Om Vlaanderen nog wat prominenter op de technologische wereldkaart te zetten, organiseert Flanders Technology & Innovation (FTI) ‘Tien dagen Tech’ van 15 tot 24 maart, een tiendaags festival dat plaatsvindt op verschillende locaties in Vlaanderen en volledig in het teken staat van technologie en innovatie van eigen bodem.
LDV United nam de lancering en bekendmaking van het festival voor zijn rekening. Het resultaat: een strakke geïntegreerde campagne die ‘Tien dagen Tech’ als techfestival op het niveau van een technofestival brengt. Met letterlijk een hoofdrol voor het iconische beeld uit de lanceringscampagne van FTI. Wie goed oplet, ontdekt in de hersenen meteen ook alle gaststeden. Op die manier brengen LDV United en Flanders Technology & Innovation je weer een stapje dichter naar de Doekomst. De campagne wordt breed uitgerold op radio, outdoor, print en een sterk digitaal luik.
Credits:
Client: Flanders Technology & Innovation
Contacts: Guy Geerts, Klaus Van Isacker, Dries Mahieu
Campaign Consultant: Jan Seurinck
Agency: LDV United
CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Account Team: Romy Vierhouten, Elien De Beule, Anouk Nulens
Client Service Director: Tom Thijs
Strategy: Thomas Eyskens
Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
Radio & Music Production: Raygun