LDV United lanceert Tien dagen Tech voor Flanders Technology & Innovation

Crea / News

Om Vlaanderen nog wat prominenter op de technologische wereldkaart te zetten, organiseert Flanders Technology & Innovation (FTI) ‘Tien dagen Tech’ van 15 tot 24 maart, een tiendaags festival dat plaatsvindt op verschillende locaties in Vlaanderen en volledig in het teken staat van technologie en innovatie van eigen bodem.

LDV United nam de lancering en bekendmaking van het festival voor zijn rekening. Het resultaat: een strakke geïntegreerde campagne die ‘Tien dagen Tech’ als techfestival op het niveau van een technofestival brengt. Met letterlijk een hoofdrol voor het iconische beeld uit de lanceringscampagne van FTI. Wie goed oplet, ontdekt in de hersenen meteen ook alle gaststeden. Op die manier brengen LDV United en Flanders Technology & Innovation je weer een stapje dichter naar de Doekomst. De campagne wordt breed uitgerold op radio, outdoor, print en een sterk digitaal luik.

Credits:

Client: Flanders Technology & Innovation
​Contacts: Guy Geerts, Klaus Van Isacker, Dries Mahieu
​Campaign Consultant: Jan Seurinck
​Agency: LDV United
​CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
​Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
​Account Team: Romy Vierhouten, Elien De Beule, Anouk Nulens
​Client Service Director: Tom Thijs
​Strategy: Thomas Eyskens ​
​Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
​Radio & Music Production: Raygun