LDV United promoveert naar de Pro League

Budgets / News

Na enkele verkennende gesprekken en een overtuigend plan van aanpak koos de Pro League voor LDV United als nieuwe communicatiepartner. Het bureau heeft als doel om de Pro League op strategisch en creatief vlak naar een hoger niveau te brengen. "We create fans for brands, en dat doen we hier al jaren," zegt Harry Demey, de ceo van LDV United die alvast enthousiast is over de nieuwe samenwerking. "Met de Pro League hebben we een ontzettend mooi merk dat heel veel kan losmaken bij de miljoenen voetbalfans in ons land. Dat we zelf een grote passie hebben voor het spelletje, is natuurlijk mooi meegenomen." Ook Willem Boogaerts, marketing- en mediadirecteur van de Pro League, reageert opgetogen. "LDV United wist ons vanaf de eerste minuut te overtuigen met een duidelijke tactiek," meent hij. "Passie, respect en ons Belgisch topvoetbal zijn daarin sleutelingrediënten. Er ligt een plan dat straks zal leiden tot straffe campagnes waarmee we onze competities uitdragen, onze clubs versterken en voor nog meer beleving zorgen bij onze supporters." De aftrap van de samenwerking vindt binnenkort plaats, wanneer de nieuwe wervingscampagne voor het seizoen 2023-24 gelanceerd wordt.