LDV United pubert voor De Opvoedingslijn

De Opvoedingslijn laat opnieuw van zich horen. Hun nieuwste campagne richt zich tot de ouders van pubers. Voor hen lijkt het alsof jongeren steeds vroeger beginnen met puberen. LDV United bedacht een campagne die pal op de tijdsgeest zit.
Puberperikelen zijn van alle tijden. Toch wijzen de cijfers van De Opvoedingslijn al enkele jaren op een trend: ouders reiken uit naar hulp voor steeds jongere tieners. “Intussen gaat 30% van onze oproepen over 12- tot 17-jarigen: vervreemding van je kind, machteloosheid en moeite met grenzen stellen zijn de voornamelijkste topics,” licht Ilse De Block van De Opvoedingslijn toe. “We willen er zijn voor alle ouders die worstelen met hun pubers.”
Over de campagne
De campagne werd gelanceerd met een fragment van 5 steppende jongeren in het centrum van Brussel. De video werd opgepikt door verschillende online kranten en VTM Nieuws. ’s Avonds werd de campagne onthuld in de talkshow De Tafel van Vier.
Het idee werd met veel liefde gerealiseerd door productiehuis Initials L.A. De regie van de commercial was in handen van Jef Boes. De makers willen de studenten van de Circusschool van Brussel graag bedanken voor hun onmisbare talent.
Over De Opvoedingslijn
De Opvoedingslijn is er voor iedereen die kinderen opvoedt. Zoek je een klankbord voor grote en kleine vragen over opvoeding? Dan kan je bij hen terecht via telefoon, chat of e-mail. www.opvoedingslijn.be of 078 15 00 10.
Credits
Client: De Opvoedingslijn
Contact: Ilse De Block
Agency: LDV United
Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
Creative team: Willem De Wachter, Dries De Wilde
Account Team: Tim Janssens, Charlotte Verellen
Strategic director: Floris Adriaenssens
Strategic planner: Frieke Trompet
Design: Roel Craen, Niki Desiron
Production: Initials L.A.
Director: Jef Boes
DOP: David Doom
Producers: Sarah Theys, Emma Cornut
Production Assistant: Sara El Allouch & Daphné Loonen
1 AD: Tanguy Lijssens
1 AC: Krispijn Tant
2nd AC: Yoni Van Boeckel
Grip: Benjamin Speyer
Grip Assistants: Matthijs Vanderburgt & Remco Revalk
Gaffer: Louis-Philippe Beauduin
Stylist: Sarah Roelstraete
H&MU: Kim Thylaert
Setdresser: Karina Soors
Location Manager: Jos De Weerdt
Location Assistants: Marieke Soete, Zoé Groven
Stunt Coördinator: Tom Cools
Retouche image: Annelien Debusschere
Offline edit: Bas Gaus & Bram Dutry
Online edit: Robin De Praetere
Grading: François Dubois
Music: Justine Bourgeus @ TSAR B
Sound mix & design: Matthieu Van Leathem
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]