Ongelofelijk mooi nieuws voor LDV United: het bureau heeft maar liefst twee finaleplaatsen beet bij de Effie Worldwide Awards. Het gebeurt maar zelden dat een Belgisch bureau een finaleplaats haalt op dergelijk niveau, en daar zijn ze bij LDV United dan ook terecht trots op. De kanshebbers? Twee Special Olympics-inzendingen: de Dare To Play-case en de Dare To Sponsor-case (eerder al goed voor Gold op de Effie Europe Awards en ook Gold én een Grand Sustained Success bij Effie Belgium). Mooie plaats alvast tussen de Nike Kaepernick-campagne, de Whopper Detour en It’s a Tide Ad!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]