LDV United vat de koe bij de horens voor Belbeef

Na competitie vertrouwt VLAM haar communicatiebudget ‘Rundvlees van bij ons’ toe aan LDV United. Het bureau tekent een campagne uit die de Belg kennis laat maken met de Belbeef-garantie. Het label Belbeef staat garant voor kwaliteitsrundvlees van bij ons, van riek tot vork. Gegarandeerd goed gesoigneerd, dus. De campagne start vanaf februari 2016 met televisie, online en POS-acties bij de retailers die garant staan voor de verkoop van de Belbeef kwaliteit (Colruyt, Delhaize, Carrefour, Lidl en zelfstandige slagers).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]