Na competitie vertrouwt VLAM haar communicatiebudget ‘Rundvlees van bij ons’ toe aan LDV United. Het bureau tekent een campagne uit die de Belg kennis laat maken met de Belbeef-garantie. Het label Belbeef staat garant voor kwaliteitsrundvlees van bij ons, van riek tot vork. Gegarandeerd goed gesoigneerd, dus. De campagne start vanaf februari 2016 met televisie, online en POS-acties bij de retailers die garant staan voor de verkoop van de Belbeef kwaliteit (Colruyt, Delhaize, Carrefour, Lidl en zelfstandige slagers).
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]