LDV United vat de koe bij de horens voor Belbeef
Na competitie vertrouwt VLAM haar communicatiebudget ‘Rundvlees van bij ons’ toe aan LDV United. Het bureau tekent een campagne uit die de Belg kennis laat maken met de Belbeef-garantie. Het label Belbeef staat garant voor kwaliteitsrundvlees van bij ons, van riek tot vork. Gegarandeerd goed gesoigneerd, dus. De campagne start vanaf februari 2016 met televisie, online en POS-acties bij de retailers die garant staan voor de verkoop van de Belbeef kwaliteit (Colruyt, Delhaize, Carrefour, Lidl en zelfstandige slagers).
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]