Waar je ook gaat op Vlaamse wegen, overal kom je werken tegen. Om het fileleed te beperken lanceerde het Agentschap Wegen en Verkeer van de Vlaamse overheid een campagne om mensen te sensibiliseren om voor hun vertrek de website wegenenverkeer.be te checken. Hoe beter je geïnformeerd bent, hoe minder je onderweg verrast wordt door een grote werf. De campagne loopt op posters langs de snelwegen, op radio en social media.
Radio
Social video

Credits
Client: Agentschap Wegen & Verkeer
Contact: Katrien Kiekens
Agency: LDV United
Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
Creatie: Willem De Wachter, Dries De Wilde
Account: Yaël De Wit
Motion design: Niki Desiron, Stijn Voeten
DTP: Sandra Wulffaert
Sound: Raygun
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]