Waar je ook gaat op Vlaamse wegen, overal kom je werken tegen. Om het fileleed te beperken lanceerde het Agentschap Wegen en Verkeer van de Vlaamse overheid een campagne om mensen te sensibiliseren om voor hun vertrek de website wegenenverkeer.be te checken. Hoe beter je geïnformeerd bent, hoe minder je onderweg verrast wordt door een grote werf. De campagne loopt op posters langs de snelwegen, op radio en social media.
Radio
Social video
Credits
Client: Agentschap Wegen & Verkeer
Contact: Katrien Kiekens
Agency: LDV United
Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
Creatie: Willem De Wachter, Dries De Wilde
Account: Yaël De Wit
Motion design: Niki Desiron, Stijn Voeten
DTP: Sandra Wulffaert
Sound: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]