LDV United versterkt zich op alle fronten

LDV United logo

News

LDV_nieuwemensen

LDV verwelkomt nieuwe mensen. Met Tomas Sweertvaegher als head of strategy haalt het bureau een stevig profiel binnen om de strategische afdeling te leiden. Na acht jaar bij Ogilvy, waarvan de laatste twee jaar als strategisch directeur, stapt hij over naar LDV. “We zijn heel blij met de komst van Tomas," zegt managing director Petra De Roos. "Hij brengt een serieuze brok ervaring mee op business, digital, social & brand strategy en is een goeie match binnen ons team”. Ook Tomas kijkt uit naar de nieuwe uitdaging: “LDV heeft echt een unieke mix van klanten. Ik kijk er ontzettend naar uit om voor zo’n mooie merken aan de slag te gaan”.

Daarnaast haalt LDV met Nick Gorrebeeck (ex-Duval Guillaume) een stevige dosis digitale ervaring binnen. Wesley & Yannick komen met hun creatieve & digitale skills die ze als team opdeden bij Prophets en Dallas, de creatie versterken. Net zoals Ine Verhaert trouwens, die met een diploma radioproducer al ervaring opdeed bij Het Geluidshuis. Tot slot wordt het accountteam versterkt met Martien Geelen als traffic manager, Leen Van den Cruyce als dealer account en Lisa De Roeck en Innie Tran als account executives.