LDV United versterkt strategische flank met Floris Adriaenssens

LDV United blijft investeren in een sterk strategisch departement. Na de versterking van Yasmien Naciri haalt het bureau aan de Schelde Floris Adriaenssens binnen als strategisch directeur. Hij zal samen met Tomas Sweertvaegher de strategische afdeling leiden.
Adriaenssens is sinds 2010 actief als strateeg binnen de communicatiesector. Na zijn studies bedrijfspsychogie aan de Ugent deed hij ervaring op bij onder meer Publicis Groupe en FamousGrey. Gedreven door de ambitie om merk- en communicatiestrategie met elkaar te verbinden tot impactvolle campagnes, bouwde hij een mooi palmares op met onder andere enkele Effies, waaronder een Gold voor Polestar in 2021, een Eurobest creative strategy award en een hele rist creatieve awards voor klanten als Volvo, Polestar, Kom op tegen Kanker, Campari, Ketnet en Visit Brussels.
“We zijn ongelofelijk blij dat Floris onze ploeg komt versterken met zijn vakkennis & ervaring in verschillende strategische functies en voor een brede portefeuille aan merken. En met een gouden Effie heb je sowieso een streepje voor,” zegt managing director Petra De Roos.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






