LDV United werkt door vanop kantoor en nodigt hele sector uit

Crea / News

We werken allemaal al meer dan een groot jaar van thuis uit. Dat begint serieus door te wegen. De cijfers liegen er niet over. Door thuis te werken hebben mensen het gevoel dat ze geen deel uitmaken van een groter geheel. Van een echt Team. "Als geen ander weet LDV United als People’s Agency hoe belangrijk het is om niet alleen omgeven te zijn door goeie mensen, maar ook om onderdeel te zijn van een team. United dus," horen we bij het bureau aan de Schelde. En dus maakte LDV United in samenwerking met Sonhouse “The Sound of LDV”: een auditieve kantoor-ervaring met hier een daar een dikke inside joke voor het team en de klanten. Via 3D sound heb je echt het gevoel dat je midden in het kantoor aan het werken bent. Wie thuis wil ontsnappen aan de oorverdovende stilte of zich even wil isoleren van een levendig huishouden kan via Spotify binnenspringen bij het kantoor aan de Schelde. Auditief natuurlijk. Petra De Roos, managing director van LDV United: “LDV heeft een sterke cultuur. Een cultuur die ervoor zorgt dat je bij LDV onderdeel uitmaakt van een team. Toen we fysiek op kantoor waren zat dat in de kleine dingen: samen eten s’middags, een superbowl middag, samen BBQ,… Dat deel United valt jammer genoeg weg maar proberen we toch te vervangen vanop afstand. Met de Sound of LDV hopen we zo om onze werknemers en onze klanten het gevoel te geven dat je toch nog steeds onderdeel bent van LDV. Ook op afstand Want samen krijgen we meer voor elkaar."

Credits

Client: LDV United

Agency: LDV United

CD: Dennis Vandewalle

CD: Dries De bruyn

Creation: Chiara Scherpereel

Account team: Annelies Nyns, Isah Waes

Sound production: Sonhouse