LDV United wint een Grand Prix op de EACA Care Awards 2015

Gisteren werden in de Radisson Blu in Brussel de winnaars bekendgemaakt van de EACA Care Awards 2015. Deze creatieve Award voor Social Marketing campagnes, herkent de uitstekendheid in het promoten van het verzorgen van mensen, middelen en milieu en worden jaarlijks beoordeeld door een panel van MEPs. De winnende campagnes van 2014 en 2015 werden bekendgemaakt tijdens een ceremonie gisterenavond. De Care Awards cases gaan over huiselijk geweld, volksgezondheid, kindermishandeling en invaliditeit om er een paar te noemen.
De jury koos uit de 111 ingezonden cases vanuit 28 landen, 12 winnaars, met als grote overwinnaar LDV United, met een Grand Prix voor hun campagne “Special Olympics: European Summer Games”. Het doel van het campagne was om het taboe doorbreken en de atleten de aandacht geven die ze verdienen. Het Belgische bureau, LDV United creeërde hiervoor 3 controversiële portretten van 3 Belgische topatleten & gebruikte hun bekendheid om de aandacht te trekken voor de Special Olympics vorige zomer in Antwerpen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]