LDV United wint een Grand Prix op de EACA Care Awards 2015
Gisteren werden in de Radisson Blu in Brussel de winnaars bekendgemaakt van de EACA Care Awards 2015. Deze creatieve Award voor Social Marketing campagnes, herkent de uitstekendheid in het promoten van het verzorgen van mensen, middelen en milieu en worden jaarlijks beoordeeld door een panel van MEPs. De winnende campagnes van 2014 en 2015 werden bekendgemaakt tijdens een ceremonie gisterenavond. De Care Awards cases gaan over huiselijk geweld, volksgezondheid, kindermishandeling en invaliditeit om er een paar te noemen.
De jury koos uit de 111 ingezonden cases vanuit 28 landen, 12 winnaars, met als grote overwinnaar LDV United, met een Grand Prix voor hun campagne “Special Olympics: European Summer Games”. Het doel van het campagne was om het taboe doorbreken en de atleten de aandacht geven die ze verdienen. Het Belgische bureau, LDV United creeërde hiervoor 3 controversiële portretten van 3 Belgische topatleten & gebruikte hun bekendheid om de aandacht te trekken voor de Special Olympics vorige zomer in Antwerpen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]