Wanneer de lente in aantocht is, begint het bij alle Belgen te kriebelen. Dan voelen we met z’n allen de nood om weer buiten te komen. En het wordt nóg beter als we ook buiten kunnen eten. Het moment voor Devos & Lemmens om ook naar buiten te komen. Met een nieuwe campagne natuurlijk.
Daarom bedacht LDV United ‘De Buitenkans’. Want elke kans om buiten te eten moeten we in België benutten. Waarom zouden we in de zomer binnen eten, als we ook in het zonnetje kunnen genieten van een lekker slaatje of een wrap? Want buiten smaakt alles minstens 10 keer beter. Zéker met de sauzen van Devos & Lemmens erbij.
Om die boodschap de wereld in te sturen, creëerde LDV United naar goede gewoonte weer een uitgebreid assortiment aan humoristische radiospots. Op tv zien we dan weer hoe verschillende types op hun eigen manier buiten genieten van een Belbecue. Spots die ons nog meer doen verlangen naar de zon en natuurlijk naar de volgende buitenkans.
Credits
Client: Devos & Lemmens
Contact: Sharon Roels, Yannick Van Houtte, Julie Van Meerbeeck
Agency: LDV United
Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
Creation: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
Creation FR: Paul Servaes
Strategic Director: Floris Adriaenssens
Strategy: Lorien Verachtert
Account Team: Yaël De Wit, Tim Janssens, Lotte Van Heddegem
Radio production agency: Raygun
Film production agency: Diplomat
Director: Dirk Domen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]