LDV United ziet een buitenkans voor Devos & Lemmens

Crea / News

Wanneer de lente in aantocht is, begint het bij alle Belgen te kriebelen. Dan voelen we met z’n allen de nood om weer buiten te komen. En het wordt nóg beter als we ook buiten kunnen eten. Het moment voor Devos & Lemmens om ook naar buiten te komen. Met een nieuwe campagne natuurlijk.

Daarom bedacht LDV United ‘De Buitenkans’. Want elke kans om buiten te eten moeten we in België benutten. Waarom zouden we in de zomer binnen eten, als we ook in het zonnetje kunnen genieten van een lekker slaatje of een wrap? Want buiten smaakt alles minstens 10 keer beter. Zéker met de sauzen van Devos & Lemmens erbij.

Om die boodschap de wereld in te sturen, creëerde LDV United naar goede gewoonte weer een uitgebreid assortiment aan humoristische radiospots. Op tv zien we dan weer hoe verschillende types op hun eigen manier buiten genieten van een Belbecue. Spots die ons nog meer doen verlangen naar de zon en natuurlijk naar de volgende buitenkans.

Credits

Client: Devos & Lemmens ​
​Contact: Sharon Roels, Yannick Van Houtte, Julie Van Meerbeeck ​
​Agency: LDV United
​Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
​Creation: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
​Creation FR: Paul Servaes
​Strategic Director: Floris Adriaenssens
​Strategy: Lorien Verachtert
​Account Team: Yaël De Wit, Tim Janssens, Lotte Van Heddegem
​Radio production agency: Raygun
​Film production agency: Diplomat
​Director: Dirk Domen