LDV wansmakelijk voor Het Nieuwsblad

Weten we nog wel wat we eten? Het Nieuwsblad zocht antwoorden op de vragen die soms letterlijk op je maag liggen in een dossier over voeding. Om dit aan te kondigen werkte de krant samen met LDV United een campagne uit. De campagne bestaat uit TV en online video, print en radio.
De insteek: E621, E314, sorbinezuur en alle andere dingen die we eten, maar waar we niets over weten. In de film zien we zo een typische voedingsreclame. Maar in plaats van te praten over verse tomaten, horen we alle ingrediënten die je op verpakkingen vindt. Van sorbinezuur tot maltodextrine. Heerlijk. In radio krijgen we varkensseperatorenvlees voorgeschoteld samen met cochenille. En mononatriumglutomaat is de smaakmaker in print. Smakelijk.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contacts: Julie Bruggeman, Dries Vereecke
Agency: LDV United
Account team: Dimitri Mundorf, Julie Oostvogels, Innie Tran
CD: Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Jasper Declercq
Design: Jeffrey Uten
Film Production Company: Czar
Director: Toon Aerts
Radio Production Company: Cobra
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]