LDV wansmakelijk voor Het Nieuwsblad

 Weten we nog wel wat we eten? Het Nieuwsblad zocht antwoorden op de vragen die soms letterlijk op je maag liggen in een dossier over voeding. Om dit aan te kondigen werkte de krant samen met LDV United een campagne uit. De campagne bestaat uit TV en online video, print en radio.
Weten we nog wel wat we eten? Het Nieuwsblad zocht antwoorden op de vragen die soms letterlijk op je maag liggen in een dossier over voeding. Om dit aan te kondigen werkte de krant samen met LDV United een campagne uit. De campagne bestaat uit TV en online video, print en radio.
De insteek: E621, E314, sorbinezuur en alle andere dingen die we eten, maar waar we niets over weten. In de film zien we zo een typische voedingsreclame. Maar in plaats van te praten over verse tomaten, horen we alle ingrediënten die je op verpakkingen vindt. Van sorbinezuur tot maltodextrine. Heerlijk. In radio krijgen we varkensseperatorenvlees voorgeschoteld samen met cochenille. En mononatriumglutomaat is de smaakmaker in print. Smakelijk.

Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contacts: Julie Bruggeman, Dries Vereecke
Agency: LDV United
Account team: Dimitri Mundorf, Julie Oostvogels, Innie Tran
CD: Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Jasper Declercq
Design: Jeffrey Uten
Film Production Company: Czar
Director: Toon Aerts
Radio Production Company: Cobra
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


