Sinds 2012 werkt Cora samen met Advert’HYPE voor de creatie van zijn folders, online communicatie en Le Mag, het lifestylemagazine van de winkelketen sinds 2017. In volle coronacrisis, terwijl de winkel de toestroom van klanten en de te implementeren gezondheidsmaatregelen moest beheren, stak het team van Advert’HYPE de koppen bij elkaar voor de zomereditie van Le Mag.
Het nummer ging bijna naar de drukkerij toen plots de coronacrisis uitbrak. Met andere woorden, vanaf de eerste dagen van lockdown hing er spanning in de lucht. Toen ook de grote culturele zomerevents afgelast werden, viel het team onmiddellijk terug op de gebruikelijke staycation-onderwerpen: van decoratie en tuinieren tot gezonde voeding en tips voor uitjes in eigen land.
“Het was de ideale gelegenheid om consumenten bewust te maken van ons beleid op vlak van duurzame ontwikkeling en lokale productie, zoals onze Wépion-aardbeien,” klinkt het bij Cora. Ook het team van Advert’HYPE bekeek het positief: “het was een hele leuke uitdaging. In het begin was het niet gemakkelijk om te communiceren, ondanks alle mails en videovergaderingen. Uiteindelijk is het magazine 15 dagen later dan voorzien verschenen, maar we zijn erg fier op het resultaat.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]