Le Soir Mag combineert info van alle tijden met Shake

Elke week dompelen meer dan 200.000 lezers zich met plezier onder in hun Soir Mag. Op alle mogelijke dragers pakt het weekblad uit met actualiteit in de breedste en opwindendste zin. Het nieuwsmagazine verbindt met zijn redactionele aanpak lezers van alle generaties. In een nieuwe campagne van de hand van Shake speelt het magazine deze unieke troef uit. De nieuwe baseline «L'Info à tous les temps» vormt de paraplu boven een creatief concept waarin vrolijk van het ene tijdperk naar het andere gesprongen wordt. Wat zou Paul (Stromae) zijn zonder Jacques (Brel), Anne-Sophie (Lapix) zonder Christine (Ockrent), Jean (Dujardin) zonder Jean-Paul (Belmondo)…? En wat zou de actualiteit zijn zonder Le Soir Mag? Nu te ontdekken op televisie (twee films) en in print.
Credits:
Client - Rossel: Sabine Levy, Daniel Van Wijlick, Marc Pasteger, Sylvie Delecosse
Agency team - Shake: Philippe Romain, Manu Goffin, Alexandra Fischer, Sylvain Baron
AV Production & Music: Eternitease
Sound: Bleu Nuit
Images: Isopix, Reporters, Photonews, Belga Image
Retouching: Sylvain Payelle
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]