Elke week dompelen meer dan 200.000 lezers zich met plezier onder in hun Soir Mag. Op alle mogelijke dragers pakt het weekblad uit met actualiteit in de breedste en opwindendste zin. Het nieuwsmagazine verbindt met zijn redactionele aanpak lezers van alle generaties. In een nieuwe campagne van de hand van Shake speelt het magazine deze unieke troef uit. De nieuwe baseline «L'Info à tous les temps» vormt de paraplu boven een creatief concept waarin vrolijk van het ene tijdperk naar het andere gesprongen wordt. Wat zou Paul (Stromae) zijn zonder Jacques (Brel), Anne-Sophie (Lapix) zonder Christine (Ockrent), Jean (Dujardin) zonder Jean-Paul (Belmondo)…? En wat zou de actualiteit zijn zonder Le Soir Mag? Nu te ontdekken op televisie (twee films) en in print.
Credits:
Client - Rossel: Sabine Levy, Daniel Van Wijlick, Marc Pasteger, Sylvie Delecosse
Agency team - Shake: Philippe Romain, Manu Goffin, Alexandra Fischer, Sylvain Baron
AV Production & Music: Eternitease
Sound: Bleu Nuit
Images: Isopix, Reporters, Photonews, Belga Image
Retouching: Sylvain Payelle
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]