Leap Forward en Anvil presenteren nieuwe website Thomas More

4schools / Marketing / News

Thomas More, de grootste hogeschool van Vlaanderen, lanceerde een nieuwe website. Het project, uitgevoerd in samenwerking met Leap Forward, Anvil, en Cronos Public Services, markeert een belangrijke mijlpaal in de inzet van de hogeschool om een toegankelijke en gebruiksvriendelijke online ervaring te bieden aan haar diverse publiek.

Thomas More heeft een gemeenschap van 22.000 studenten en medewerkers, en een uitgebreid netwerk van alumni. Met 42 professionele bacheloropleidingen, 19 graduate programma's, en talloze mogelijkheden voor voortgezet onderwijs op meerdere campussen, gaat Thomas More voluit voor eersteklas professioneel onderwijs.

De uitdaging voor Thomas More lag in het vernieuwen van haar online aanwezigheid, die was over de jaren veranderd in een doolhof van versnipperde informatie, waardoor het steeds complexer en lastiger te navigeren was. In reactie hierop sloeg Thomas More de handen ineen met Leap Forward, een bureau gespecialiseerd in ontwerp en gebruikerservaring, samen met Anvil, een gespecialiseerde technische partner, beide onder de vlag van Cronos Public Services, om haar digitale ecosysteem te transformeren. Het project begon met een grondige analyse van de diverse gebruikersgroepen van de universiteit. Het was cruciaal om de unieke behoeften en voorkeuren van elke doelgroep te begrijpen, of het nu potentiële studenten waren die op zoek waren naar informatie over opleidingen of internationale bezoekers die op zoek waren naar visumbegeleiding. Deze analyse van het publiek legde de weg vrij voor op maat gemaakte user journeys, zodat de nieuwe website zou voldoen aan de specifieke eisen van elke bezoeker.

Een nauwe samenwerking tussen de ontwerpexpertise van Leap Forward en de technische kennis van Anvil resulteerde in de creatie van een gebruiksvriendelijke, visueel aantrekkelijke, en efficiënte website die voldoet aan de diverse behoeften van alle studenten van Thomas More. In de woorden van Aagje D'Helft, Digital Strategist bij Thomas More: "Leap Forward maakte indruk door vanaf het begin duidelijk te maken dat ze zich kunnen inleven in onze wereld. Ik had het gevoel dat ze oprecht wilden begrijpen en met ons wilden meedenken, en ze konden een op maat gemaakte aanpak garanderen. Dat gaf ons meteen vertrouwen in hun werk."

De lancering van de nieuwe Thomas More-website markeert een aanzienlijke vooruitgang in de inzet van de hogeschool om een uitstekende online ervaring te bieden en versterkt haar positie als een leider in het hoger onderwijs.