De JEP (Jury voor Eerlijke Praktijken) volgt de kritiek op een advertentie van Lee Cooper die de rugzijde toont van drie mannen in jeans voor urinoirs in de vorm van een vrouwenmond. "De Jury is van mening dat het hier gaat om een instrumentalisering van de vrouw als seksueel object en dat de reclame van aard is om de vrouw te denigreren," zo luidt het. De Jury is eveneens van mening dat de advertentie in kwestie een beeld van de vrouw verspreidt dat in strijd is met het fatsoen. De advertentie moet dus weg, tenzij daar in hoger beroep daar anders wordt over geoordeeld. Zie www.jep.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]