Hoe maak je als onderwijsnet het verschil als iedereen focust op dezelfde waarden en features? Dat was de vraag van het Secundair Stedelijk Onderwijs Gent (SSOG) aan The Fat Lady. Het antwoord is een campagne waarin de toekomstgerichte aanpak van het SSOG in de verf wordt gezet: vooruitkijken naar hogere studies en het uiteindelijke beroep. Onder de noemer ‘Wij helpen je kiezen wat je later worden wil’ werd een reeks campagnebeelden ontwikkeld, waarin jongeren hun toekomstig droomberoep uitoefenen.
De brochure die de verschillende scholen voorstelt, focust op de dromen en verwachtingen van de kinderen. In de direct mailing die laatstejaars lagere school kregen zitten een aantal gepersonaliseerde visitekaartjes, met functies waar ze nu al kunnen naar uitkijken. En op de website scholenwijzer.stad.gent word je als scholier met een tool en veel content rond toekomstgerichte richtingen en beroepen geholpen om de juiste keuze te maken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]