Leerplicht voor The Fat Lady?

Hoe maak je als onderwijsnet het verschil als iedereen focust op dezelfde waarden en features? Dat was de vraag van het Secundair Stedelijk Onderwijs Gent (SSOG) aan The Fat Lady. Het antwoord is een campagne waarin de toekomstgerichte aanpak van het SSOG in de verf wordt gezet: vooruitkijken naar hogere studies en het uiteindelijke beroep. Onder de noemer ‘Wij helpen je kiezen wat je later worden wil’ werd een reeks campagnebeelden ontwikkeld, waarin jongeren hun toekomstig droomberoep uitoefenen.
De brochure die de verschillende scholen voorstelt, focust op de dromen en verwachtingen van de kinderen. In de direct mailing die laatstejaars lagere school kregen zitten een aantal gepersonaliseerde visitekaartjes, met functies waar ze nu al kunnen naar uitkijken. En op de website scholenwijzer.stad.gent word je als scholier met een tool en veel content rond toekomstgerichte richtingen en beroepen geholpen om de juiste keuze te maken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]