Lef mikt op herstellend verslaafden

Lef Magazine, een tweemaandelijks blad voor verslaafden in herstel dat in 2011 gelanceerd werd in Nederland door twee journalisten (beiden alcoholist in herstel én moeder en dochter), komt ook naar ons land. Een van de belangrijkste doelen van het blad is het destigmatiseren van mensen met een verslaving of eetstoornis, want het stigma dat rust op deze aandoeningen zorgt ervoor dat schrikbarend weinig mensen zich laten behandelen. Daarnaast bestaan er in België en Nederland nog veel misverstanden over verslaving en eetstoornissen. Door er open over te communiceren hoopt Lef hier verandering in te brengen. En dat is nodig, want ons land telt ongeveer 640.000 verslaafden en één op de tien Belgen tussen de tien en dertig jaar kampt of heeft ooit te kampen gehad met een eetstoornis. De eerste editie verscheen op vrijdag 11 december, met Herman Brusselmans op de cover.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]